کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کلوپ:برای بازی برگشت آماده ایم

یورگن کلوپ پس از دیداری سخت و حساس با شاختار دونتسک به مصاحبه پرداخت.

یورگن کلوپ در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص بازی گفت:"من از نتیجه بازی بسیار راضی هستم،زیرا بازی کردن در این ورزشگاه سخت است.تیم من بازی را تحت اختیار داشت و گل هایی را دریافت کردیم که خط دفاعی ما در بازی های قبلی چنین گل هایی را نخورده و چنین مشکلی را نداشتند.  "

"این می تواند به این دلیل باشد که در هر دو دفعه دفاع ما تمرکز کافی را نداشت و گاهی هم تیم ریتم خود را از دست می داد اما مردان ما همیشه مدیریت می کنند تا به بازی برگردند.اشتباهات فردی بار دیگر امروز نیز گریبان گیر ما شد."

"وقتی شما دو بار عقب بیافتید،جبران کردن نتیجه بسیار سخت است اما ما امروز چیزهای زیادی دیدیم و این بازی بسیار سرگرم کننده بود."

وی در ادامه افزود:"به نظر من، با توجه به این که تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم اما در این بازی قدرتمند بودیم و توانستیم دو بار به بازی برگردیم.حالا نوبت این است که شاختار،امتحانش را در دورتموند پس دهد."

"ما دیدیم که آن ها در مرحله گروهی و مقابل چلسی خیلی خوب بازی کردند و در آخر نظر من درباره نتیجه و نمایشمان این است که ما برای بازی برگشت بسیار مجهز و آماده ایم."

نظرات 2 + ارسال نظر
شهریار پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

امیدوارم گروس و گوندوگان به بازی برگشت برسند

سارا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

ایشالا دورتمند صعود کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد