کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

قرعه کشی به اتمام رسید،بایرن مسافر امارات شد



قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپابرگزار شدو تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند

*در ابتدای این مراسم گوینده سالن از تیتو، سرمربی بیمار بارسلونا صحبت می کند و می گوید:« تیتو ما همه با تو هستیم. » و این جمله به زبان کاتالان هم اعلام می شود

*و حالا استیو مک من من روی صحنه می آید

 گالاتاسرای ، 7 احتمال برای تیم روبرویش داشت و نام حریف این  تیم اف سی شالکه بود که توسط مک من من از قرعه خارج شد

سلتیک ، شش احتمال پیش رو داشت و استیو مک من من نام تیم یوونتوس را به عنوان حریف سلتیک از قرعه در آورد

تیم بعدی که قرار است تکلیفش روشن شود، آرسنال است. استیو مک من من نام تیم بایرن مونیخ از گلدان خارج کرد.

شاختار دونتسک، 5 احتمال را پیش رویش می دید و استیو مک من من نام بوروسیا دورتموند را به عنوان حریف تیم اوکراینی درمرحله یک هشتم پایانی از قرعه خارج کرد

میلان با توجه به احتمالات ممکن و قرعه های پیشین تنها یک گزینه خواهد داشت و تنها احتمال او بارسلونا خواهد بود؛ چون این تیم نمی تواند با سایر تیم های دیگر روبرو شود

رئال مادرید، یا به منچستریونایتد و یا پاری سن ژرمن می خورد و استیو مک من من در قرعه کشی میان نام این دو تیم، نام منچستریونایتد را از گلدان خارج کرد.یک بازی خیلی سخت و نفس گیر

والنسیا تیمی از گلدان دوم تنها یک گزینه را پیش رو دارد؛ چرا که تنها 2 گزینه پاری سن ژرمن و مالاگا پیش رویش بود ولی از آنجا که مالاگا تیمی اسپانیایی است؛ والنسیا تنها قادر خواهد بود تا مقابل پاری سن ژرمن قرار بگیرد.

و آخرین بازی هم که دیگر نیازی به قرعه کشی نداشت: مالاگا- پورتو

نظرات 2 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

قرعه سختی شد
ولی میبریم

محمد1077 پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

خیلی سایت خوبی دارین دمتون گرم همه خبرای بایرن رو سریع میزارین

ممنون محمد جون
شمالطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد