کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

گزارش دیدارآگزبورگ - بایرن مونیخ، خلاصه بازی



دو تیم آگزبورگ و بایرن مونیخ دیشب ازساعت 11 در چارچوب سری رقابتهای جام حذفی آلمان مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه اس جی ال آرنا، ورزشگاه اختصاصی تیم آگزبورگ به مصاف هم رفتند.
توجه شما را به گزارش این بازی جلب می کنیم.

ترکیب آگزبورگ : آمسیف، وگت، کالسن بکر، کلاوان، اوشترزولک، جا کوو، بائر، موسانا، اورل، ورنر، مولدرز

ترکیب بایرن مونیخ : نویر، لام، دانته، فن بویتن، آلابا، شکیری، تیموشچوک، شواین اشتایگر، کروس، ریبری، گومز

داور : کین هوفر

تماشاگر: 30000 نفر

 

نیمه اول این دیدار با تک گل دقیقه 26 ماریو گومز با حساب 1-0 به نفع بایرن به پایان رسید.

در نیمه نخست دو تیم بازی تقریباً پایاپایی رو به نمایش گذاشتند، هر چند که در صد مالکیت توپ برای بایرنی ها نسبت به رقیب سنتی خود بیشتر بود.

پانزده دقیقه ابتدای بازی برتری برای تیم میزبان بود به شکلی که یک بار ضربه جا کوو بازیکن کره ای این تیم با واکنش نویر و کمک تیر دروازه راهی کرنر شد.

در ادامه ضربه مولدرز با اختلاف اندکی از کنار دروازه بایرن به بیرون رفت.

در دقیقه 26 بازی بایرن توسط ماریو گومز به گل اول خود رسید، حرکت عرضی شکیری، پاس این بازیکن به ریبری و حرکت انفرادی هافبک فرانسوی بایرن و سانتر زمینی وی در دهانه دروازه با ضربه گومز تبدیل به گل اول بایرن شد.

در دقیقه 36 شوت مولدرز مهاجم تیم آگزبورگ با شیرجه تماشایی نویر بی ثمر ماند.

دقیقه 45 شوت سنگین تیموشچوک هافبک اوکراینی بایرن بعد از برخورد به زیر تیر افقی روی خط دروازه فرود آمد که در برگشت ضربه سر شواین اشتایگر با عکس العمل تماشایی آمسیف دفع شد.


در آغاز نیمه دوم بازی و در دقیقه 48 فرانک ریبری به علت خطا روی جا کوو بازیکن کره ای آگزبورگ با کارت قرمز مستقیم دارو از زمین مسابقه اخراج شد تا بایرن این نیمه را تقریباً به صورت کامل با یک یار کمتر به پایان برساند.

بعد از این اتفاق فشار بازیکنان تیم میزبان روی دروازه بایرن افزایش یافت ولی دفاع منطقی مونیخی ها و سد محکمی به نام نویر اجازه گلزنی به شاگردان واینزیلر سرمربی آگزبورگ را نداد.

در ادامه و با تعویض های بسیار عالی یوپ هاینکس بایرنی ها با یک یار کمتر نبض بازی را در دست گرفتند و سرانجام رو فرار مولر و پاس اوریب بسیار زیبای این بازیکن ژردان شکیری مهاجم سوئیسی بایرن با یک ضربه بغل پا گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا خیال هواداران بایرن در این دیدار راحت باشد.

بعد از گل دوم نظم تیمی میزبان کاملاً از بین رفته و بازیکنان این تیم رو به بازی بی هدف و مستقیم آوردند که نتیجه ای برای آنها در پی نداشت و در پایان بایرن با پیروزی 2-0 به مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی آلمان صعود کند.

بایرن با این برد به رکورد 13 بازی متوالی بدون شکست دست یافت، ضمن اینکه آن ها با به پایان رساندن یک نیم فصل بسیار درخشان و رویایی به پیشواز سال جدید و تعطیلات زمستانی رفتند.

شرح دقایق مهم بازی

دقیقه 48 اخراج فرانک ریبری و دریافت کارت زرد توسط جا کوو از تیم آگزبورگ

دقیقه 51 ضربه ایستگاهی خطرناک بائر کاپیتان آگزبورگ و دفع عالی نویر

دقیقه 53 کارت زرد برای تیموشچوک

دقیقه 53 ارسال توپ روی دروازه بایرن و برخورد توپ به دست دانته مدافع این تیم، در حالی که بازیکنان آگزبورگ معتقد به پنالتی بودند داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 58  دو تعویض برای بایرن (ماندزوکیچ به جای گومز و مارتینز به جای تیموشچوک)

دقیقه 62 پاس عالی تونی کروس و موقعیت تقریباً تک به تک شواین اشتایگر، شوت این بازیکن با دفع کلاوان مدافع آگزبورگ راهی کرنر شد.

دقیقه 65 کارت زرد برای مولدرز از آگزبورگ.

دقیقه 70 کارت زرد برای کروس از بایرن.

دقیقه 72 شوت سنگین اوشترزولک با اختلاف کمی از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

دقیقه 73 تعویض برای بایرن (مولر به جای کروس).

دقیقه 77 حرکت انفرادی شکیری و ارسال توپ روی دروازه آگزبورگ، توپ بعد از برخورد به تیر افقی توسط مدافعین این تیم تبدیل به یک ضد حمله خطرناک برای آگزبورگ شد که در آن سمت زمین نویر توانست ضربه ورنر بازیکن آگزبورگ را در موقعیتی تک به تک مهار کند.

دقیقه 80 پاس بی نقص شکیری برای ماندزوکیچ، که آمسیف دروازه بان آگزبورگ ضربه مهاجم کرووات بایرن را در یک موقعیت تک به تک مهار کرد.

دقیقه 84 فرار مولر از سمت چپ و پاس اوریب و بی نقص او برای شکیری، ضربه بغل پای شکیری و گل دوم بایرن.

 

بهترین بازیکن زمین : بدون شک مانوئل نویر در دیدار دیشب دو تیم نقش بسیار تاپیر گذاری در کسب این پیروزی برای بایرن داشت، دفع 2 توپ خطرناک در نیمه اول و یک تک به تک مهم در نیمه دوم باعث شد تا باواریای ها بتوانند در این بازی سخت و مهم که آخرین مسابقه نیم فصل اول هم بود به پیروزی برسند.

(با احترام به عملکرد خوب و تاثیرگذار ژردان شکیری در بازی دیشب برای بایرن)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد