کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

گومز امشب دربرابر والنسیا به میدان میرود؟



ماریو گومز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سه ماهه برای دیدار امشب مقابل والنسیا می تواند باواریایی ها را همراهی کند

هفته پیش ماریو گومز در یک دیدار دوستانه توانست با به ثمررساندن چهار گل بازگشت خود به میادین را پس از غیبتی سه ماهه جشن بگیرد.

با این شرایط انتظارات از هاینکس این بود که مارو گومز را برای دیدار مقابل نورنبرگ بازی دهد اما این امر میسر نشد. گومز در این مورد گفت:" هاینکس به من قول داد که در بازی مقابل والنسیا از ابتدا برای بایرن بازی کنم!."

اما زمانی که گومز همراه سایر اعضای تیم برای سفر به والنسیا راهی فرودگاه شده بود تنها از حضور در جمع بازیکنان بایرن خوشحال بود و گفت:" من روی چیزی حساب باز نمی کنم و هرگز نمی خواهم در مورد مسئله ای بیش از اندازه با مربی بحث کنم من فقط خوشحالم که اکنون با تیم هستند و باید به آینده چشم دوخت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد