کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

یوپ هاینکس: باید قدرت تهاجمی والنسیا را خنثی کنیم


یوپ هاینکس سرمربی بایرن پیش از دیدار این تیم مقابل والنسیا به بازیکنان خود هشدار می دهد.


بایرن مونیخ در شب پنجم لیگ قهرمانان امشب در حالی به مصاف والنسیا می رود که پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند تکلیف صعود و صدرنشینی را تا حدود زیادی روشن کند.

یوپ هاینکس در آستانه دیدار حساس سه شنبه شب به شاگردان خود هشدار داد تا در کارهای تدافعی با تمرکز بیشتری مقابل والنسیا حاضر باشند. او روبرتو سولدادو را تهدید بزرگی برای باواریایی ها در این بازی دانست.

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:" یک پیروزی در این دیدار می تواند قرعه مناسبی را برای ما در مراحل بالاتر فراهم کند اما نکته مهم این است که بتوانیم ابتدا صعود به مرحله حذفی را برای خود نهایی کنیم."


او ادامه می دهد:" روبرتو سولدادو یک بازیکن بزرگ است و ما می دانیم که او تا چه انداز می تواند برایمان تهدید جدی باشد اما والنسیا بازیکنان بزرگ دیگری نیز نظیر جوناس و نلسون والدز هم دارد. در کارهای دفاعی قدرت مند هستیم اما در این دیدار باید با تمرکز بیشتری در این بخش بازی کنیم."

هاینکس در مورد حضور مارتینس در ترکیب بایرن و بازگشت او به اسپانیا گفت:" ما بسیار خوشحالیم که مارتینس را در اختیار داریم ما باید فراموش کنیم که چه مبلغی برای وی هزینه کرده ایم و باید به روند پیشرفت او کمک کنیم. او در بالاترین سطح اروپا می تواند بازی کند و به خوبی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار می کند ما معتقدیم او همان بازیکنی است که ما به آن نیازداشتیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد