کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

بوفون: دورتموند لایق صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان است


دروازه‌بان برجسته ایتالیا پیش‌بینی می‌کند تیم بورسیادورتموند آلمان مجوز صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند


در فصل جاری این تیم آلمانی در 4 پیکار انجام گرفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره‌کننده‌ای در گروه D ارائه کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در گروه مرگ مقابل رئال مادرید، آژاکس و منچسترسیتی آنقدر خوب ظاهر شده‌اند که اکنون با 8 امتیاز صدرنشین هستند.

این تیم با فوتبال سرعتی و تکضرب رو به جلوی خود نگاه بسیاری از اهالی این ورزش را به خود جلب کرده است. از جمله کسانی که تحت تاثیر بازی روان و تماشایی «زرد‌های دورتموندی» قرار گرفته، «جیان لوییجی بوفون»‌، سنگربان تیم ملی ایتالیا و بازیکن یوونتوس است.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دورتموندی‌ها بر پایه ساختار فرهنگی گذشته خود، نظم تاکتیکی فوق‌العاده و تلاش خیره‌کننده بازیکنان در زمین، موفقیت کسب می‌کنند. چنین تیمی به واقع لایق حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان است. این تیم مرا به یاد دوران اوج یووه می‌اندازد.

دورتموند فردا شب در پنجمین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان آژاکس آمستردام هلند است که در صورت تکرار برد بازی رفت، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی خواهد کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد