کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

یواخیم لو: شوکه هستیم ؛ مگر می شود؟ / این یک درس عبرت برای ماست


به گزارش وبلاگbayern3،شاید اشکال کار اینجا بود که ما احساس کردیم پیروزی ما حتمی است،0 6 دقیقه تیم برتر میدان بودیم اما 30 دقیقه پایانی تیم ما نظم خود را از دست داد

عجیب ترین بازی سال  امشب در برلین برگزارشد جایی که آلمان برد 4-0 ر ا با تساوی 4-4 با سوئد عوض کرد.
 سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از کسب این نتیجه باورنکردنی در یک دیدار خانگی،گفت: از این نتیجه شوکه هستم و در رختکن تیم سکوت مرگباری بین بازیکنان حکمفرما است.
ˈیوآخیم لوˈ افزود: نتیجه این بازی می تواند همیشه برای تیم ما به عنوان یک درس عبرت باقی بماند.
وی افزود: در حالت عادی به هیچ عنوان قابل تصور نیست که تیمی بازی 4 هیچ برده را با نتیجه مساوی 4 بر 4 از زمین خارج شود و من بعد از گل دوم و سوم سوئدی ها احساس کردم که درحال از دست دادن بازی هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان افزود: ما باید این بازی را با دقت تجزیه و تحلیل کنیم و الان بسیار سخت است که بگویم چرا این اشتباهات را مرتکب شدیم.
یوآخیم لو، ادامه داد: شاید اشکال کار اینجا بود که ما احساس کردیم پیروزی ما حتمی است،0 6 دقیقه تیم برتر میدان بودیم اما 30 دقیقه پایانی تیم ما نظم خود را از دست داد، توپ و میدان را به رقیب واگذار کرد و در توپ های هوایی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم.
وی تاکید کرد: من از این بازی بسیار دلسرد هستم اما نتیجه امشب ما را از مسیری که برای موفقیت در نظر داریم دور نخواهد کرد.
در دو دیدار دیگر امشب در این گروه،ایرلند با نتیجه 4بر یک جزایر فارو را شکست داد و اتریش نیز با پیروزی 4 بر صفر از سد قزاقستان عبور کرد.

با این نتایج،آلمان با 10 امتیاز از 4 بازی در رده اول گروه 6 تیمی خود قرار گرفت، سوئد با 7 امتیاز از سه بازی در رده دوم است و اتریش، ایرلند، قزاقستان و جزایر فارو تیم های سوم و تا ششم این گروه هستند.

منبع:گل

نظرات 1 + ارسال نظر
AtilA چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://smsism.ir

سلام خوبی ؟ خوبم

من از طرف انجمن اس ام اس باز های ایرانی اومدم پیشت و ازت دعوت میکنم به انجمن ما سر بزنی اگه عضو هم بشی که خیلی خوشحال میشم به جمع ما اضافه شو

همه ی اعضا منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد