کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

کانون هوادارن بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

آخرین اخبار بایرن مونیخ و فوتبال آلمان

استفاده رسانه‌های آلمان ازبازی بایرن و دورتموندبرای افزایش مخاطب

رسانه‌های ژرمن‌ها از بازی نمایندگان کشورشان در ایستگاه پایانی قهرمانی فوتبال قاره سبز به عنوان یک فرصت خوب برای افزایش مخاطبین خویش استفاده می‌کنند.

رسانه‌های آلمان از حضور بایرن و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای بالا بردن شمار مخاطبین خود استفاده می‌کنند. براساس آمار موجود نشریاتی همچون بیلد، اشپورت بیلد، کیکر، مورگن پست، زوددویچه سایتونگ، دی ولت و ... از مدت‌ها قبل به خوانندگان خود وعده کردند بلیت و هزینه سفر را خواهند داد.

این منابع خبری با طرح سئوال در اینترنت و ایجاد نظرخواهی، خوانندگان خود را بیش از پیش به حضور در قرعه‌کشی‌ها دعوت کردند.

آخرین قرعه‌کشی انجام گرفته مختص روزنامه بیلد بود که 8 بلیت و هزینه سفر را میان مخاطبینش قرعه‌کشی کرده است.

براساس این گزارش بلیت‌های اعطا شده به برندگان، اختصاص به سکوهای درجه یک ورزشگاه ومبلی داشته که ارزش هر یک بالغ بر 500 یورو است.

در کنار رسانه‌ها برخی از شرکت‌های تولیدی و خدماتی ژرمن‌ها نیز فرصت‌های مشابه اینچنینی را میان مردم به عنوان مشتریان خود قرعه‌کشی کرده‌اند.

مصاف بایرن و دورتموند، مقارن ساعت 23:15 در ورزشگاه ومبلی انجام خواهد شد و حدود 60 هزار صندلی ورزشگاه 86 هزار نفری اختصاص به هواداران 2 تیم قرمز و زردپوش ژرمن‌ها دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد